Απλά φτιάχνω αυτά τα έργα


Η ομάδα Critical Music Histories συνεχίζει την διοργάνωση ανοιχτών παρουσιάσεων / συζητήσεων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, παράλληλα με τις ερευνητικές δραστηριότητες των μελών της στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών της Θέρμης.

Την Τρίτη, 16 Μαΐου στις 20.30 στο Les Yper Yper (Γεωργίου Σταύρου 4, Θεσσαλονίκη), μια συζήτηση με την Γεωργία Καρύδη, με αφορμή ιστορίες & ανοιχτά ερωτήματα για το εφήμερο του καλλιτεχνικού έργου, τα καθημερινά πράγματα ως αντικείμενα τέχνης, την διαδικτυακή παρουσία,και την ερμηνευτική αμεσότητα ως πρακτική. Η ομιλία- συζήτηση θα διεξαχθεί στα πλαίσια του τρίτου No Under, Just Ground.

“Απλά φτιάχνω αυτά τα έργα”
Η αμεσότητα στο καλλιτεχνικό έργο: πράξη εφήμερη ή και πράξη αντίστασης;
Η αμεσότητα ως χειρονομία: performance & online παρουσία
Η αμεσότητα στην ερμηνεία: μανιερισμοί ή και όχι
Ανταπόκριση από καλλιτεχνικό και από ανυποψίαστο κοινό.

Το No Under, Just Ground είναι ένα project υπό την επιμέλεια του υποψήφιου διδάκτορα Παναγιώτη Λαδά, το οποίο εντάσσεται στις δράσεις της ομάδας Critical Music Histories. Στα πλαίσια του διοργανώνεται ένας αριθμός ομιλιών-ανοιχτών συζητήσεων από ανθρώπους που, με διάφορους τρόπους, ανήκουν στην underground κοινότητα της Ελλάδας, ώστε να συζητηθούν θέματα σχετικά με το αντικείμενο αυτό. Το ύφος των ομιλιών θα κρατηθεί αυστηρά ημιεπίσημο.

Είσοδος ελεύθερη, με κουτί προαιρετικής συνεισφοράς.

Γεωργία Καρύδη (Αθήνα, 1982): Με σπουδές στην Ελλάδα και τη Γερμανία (Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Πατρών- Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Freie Universität Berlin, Τμήμα θεατρολογίας/ κινηματογραφικών σπουδών, Μεταπτυχιακό Τμήμα της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών Αθήνας «Ψηφιακές Μορφές Τέχνης») και έχοντας παρακολουθήσει πολυάριθμα σεμινάρια σκηνοθεσίας, animation, αυτοσχεδιασμού, σωματικής και φωνητικής οργάνωσης, πρακτικών αρχαίου δράματος κ.α. η Γεωργία Καρύδη πειραματίζεται με το συνδυασμό των μέσων και των τομέων της τέχνης. Οι μικτές της αναφορές στο πέρασμα από την αναλογική στην ψηφιακή εποχή και η τολμηρή της απεύθυνση έχουν ως αποτέλεσμα αυθεντικά έργα που συνδιαλέγονται με το κοινό.
Έργα της έχουν παρουσιαστεί στα: Μουσείο Μπενάκη, Γκαλερί Καππάτος, Team Titanic Berlin, CAN Christina Androulidaki, μουσική σκηνή ΚΥΤΤΑΡΟ, Knot Gallery, ΡΟΜΑΝΤΣΟ, 6 Dogs, Athens Biennale 3 MONODROME, 14ο Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικς Βαβέλ, Εθνικό Θέατρο, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος και αλλού. Δουλειά της έχει δημοσιευθεί/ εκδοθεί από τις εκδόσεις Γαβριηλίδη, FUTURA, τα περιοδικά Γαλέρα, ένθετο Ελευθεροτυπίας «9», τη δισκογραφική InnerEar κ.α.

http://yorgiakaridi.tumblr.com/
https://www.youtube.com/channel/UCb1hyjomZJrJTtNG-Cz_AKg/videos

Critical Music Histories
Οι διαλέξεις της ομάδας Critical Music Histories στοχεύουν στην ανοιχτή, ανεπίσημη ανταλλαγή απόψεων και ερευνητικών προσεγγίσεων σε θέματα μουσικής ιστοριογραφίας, ανάμεσα σε φοιτητές, διδάσκοντες, προσκεκλημένους ερευνητές και ενδιαφερόμενο κοινό από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η θεματολογία τους αφορά σε ριζικές, αναθεωρητικές προσεγγίσεις πάνω στη μουσική, τον ήχο και το θόρυβο, την υψηλή και χαμηλή κουλτούρα, το ρόλο και την εκπροσώπηση του μουσικού σώματος στην κοινωνία, τη σημασία της μουσικής (αυτο)βιογραφίας, την αξία των προφορικών, άγραφων ή κοινωνικά «αόρατων» ιστοριών της μουσικής πράξης, και τη σχέση ανάμεσα στις καλλιτεχνικές πρακτικές και την καθημερινή ζωή σε διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια.

Πληροφορίες σχετικά με την ομάδα: http://criticalhistories.web.auth.gr/

Πληροφορίες σχετικά με τις διαλέξεις: criticalmusichistories@gmail.com