3rd Athens Customer Experience Festival

Κορυφαίες διεθνείς πρακτικές στο σχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη θα παρουσιαστούν στις 25 Μαϊου στα πλαίσια της υλοποίησης του Athens, 3rd Customer Experience Festival από τη συμβουλευτική εταιρία SECRET KEY . Τα στελέχη θα απολαύσουν εισηγήσεις από διεθνείς CX experts , Virtual Tour από Trendwatchers στις διεθνείς αγορές, Βιωματικό Εργαστήριο Θετικής Ψυχολογίας , πάνελ συζήτησης και πρακτικές καινοτομίας στο σχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη μέσα από άφθονα εφαρμοσμένα παραδείγματα σε πολλούς κλάδους εμπορικής δραστηριότητας . Ενημερωθείτε και εγγραφείτε μέσα από το http://bit.ly/2oprVKS

Θεματικοί Πυλώνες του Φεστιβάλ:

- Τάσεις Κατανάλωσης 2017
- Η Ψηφιακή Μεταμόρφωση της Εμπειρίας του πελάτη
- Πρακτικές Καινοτομίας στο σχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη
- Προγράμματα ανάπτυξης κουλτούρας εξυπηρέτησης
- Η «Δύναμη της Θετικότητας» στην ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη
- Η βελτίωση του ταξιδιού του πελάτη & η μέτρηση της επένδυσης στο Customer Experience Management (CX ROI)
- Ενδιαφέροντα concepts στο σχεδιασμό των φυσικών σημείων πώλησης & των εργασιακών χώρων

To Athens, 3RD Customer Experience Festival τελεί υπό την αιγίδα του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) και του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος.
Χρυσός Χορηγός του ACEF 2017 είναι η COSMOTE και Χορηγοί είναι οι εταιρίες FOCUS BARI, STIRIXIS & JUST ON LINE
Χορηγοί Επικοινωνίας είναι η Εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, τα περιοδικά ADBUSINESS & RETAILBUSINESS , τα sites advertising.gr & BusinessNews.gr & SKYWALKER .GR