Service Design Drinks Athens #3

Σε αυτό το 3ο event θα φιλοξενήσουμε την Charley Pothecary από την εταιρεία Snook και μαζί θα παρουσιάσουμε κάποια από τα πιο βασικά εργαλεία του service design.

- Δημιουργία Personas (προφίλ χρηστών) για να κατανοήσoυμε καλύτερα τις ανάγκες των χρηστών.
- Δημιουργία του Χάρτη Εμπειρίας του Χρήστη (User Journey) προκειμένου να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα σημεία επαφής (touchpoints) και τα προβλήματα (pain points) που προκύπτουν στο πλαίσιο της αλληλεπίδρασης του χρηστη με την υπηρεσία/οργανισμό.

Το εργαστήριο είναι δομημένο ώστε να έχει συχνές εναλλαγές μεταξύ παρουσιάσεων case studies και εφαρμογής των εργαλείων στην πράξη για καλύτερη κατανόηση.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
17:30 Άφιξη συμμετεχόντων - Καφές/τσάι
18:00 Έναρξη - Εισαγωγή στο εργαστήριο
18:15 Παρουσίαση case study από τη Snook
18:30 Εισαγωγή στη χρηση του εργαλείου Personas και πρακτική εξάσκηση (εργαστήριο)
19:15 Παρουσίαση case study από τη Snook
19:30 Εισαγωγή στη χρηση του εργαλείου Χάρτης Εμπειρίας Χρήστη και πρακτική εξάσκηση (εργαστήριο)
20:30 Μίνι παρουσιάσεις
20:45 Ανασκόπηση ημέρας
21:00 - 22:00 Networking & Drinks

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ;
Θέλουμε να συγκεντρώσουμε ένα ευρύ κοινό καθώς πιστεύουμε ότι το θέμα μας αφορά όλους. Πιο συγκεκριμένα, απευθυνόμαστε:
- Σε εργαζόμενους του δημόσιου και κοινωνκού τομέα και σε όσους παρέχουν εθελοντικά τη βοήθειά τους σε αυτούς.
- Σε σχεδιαστές που ενδιαφέρονται για το πώς οι δεξιότητές τους μπορούν να έχουν κοινωνικό αντίκτυπο.
- Σε κάθε πολίτη που ενδιαφέρεται να φέρει την αλλαγή στην κοινωνία.

SOCIAL MEDIA
Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα παρακάτω hashtags για το event:
#SDDAthens, #dtmh, #D4F

EIΣΙΤΗΡΙΑ
https://www.eventbrite.com/e/service-design-drinks-athens-3-tickets-32979219734

* Δεν απαιτούνται γνώσεις πάνω στο αντικείμενο ούτε συμμετοχή σε προηγούμενα εργαστήρια